Nakupování

Netradiční pojetí využití reklamních mikin


Mikina pro vodáky ve formě kvízu – vodáctví je u nás natolik rozšířeným sportem, že jej veřejnost považuje i za životní styl, a když se jede na vodu, součástí plánů k odjezdu bývá i recese. Někteří lidé malují na lodě různé nápisy nebo na ně tisknou samolepky a nakupují vodácká trička s potiskem. Ta ale bývají příliš jednostranně zaměřená a nejsou zrovna vtipná. Mnohem lepší nápad je rozdat kamarádům před odjezdem na vodu reklamní mikiny, na něž vytvoříte potisk svůj vlastní. A mohl by být třeba v podobě zajímavostí z okolí řeky, kterou chcete splouvat. Například při plavbě po Vltavě byste mohli nechat vytisknout každému na přední část mikiny logo vaší výpravy, na záda jméno a pod něj jednu z otázek soutěžního kvízu zaměřeného na Vltavu. Jedna z otázek může být: „V kterém roce byla pomalována Papouščí skála u Nového Spolí“ a nabídnete tři možné odpovědi – rok 1996, 1974 nebo 1990.

dívka v mikině

Mikina pro horaly – i milovníci horské turistiky a horolezectví užijí v tamním terénu mikiny s potiskem. A můžete potisk vytvořit v podobném duchu. Vězte, že lidé kolem vás bývají velmi zvědaví a zajímá je, co to máte na mikině vytištěné. Dobrý nápad pak může posloužit jako inspirace a někteří lidé pak také pořídí mikiny pro potisk anebo trička či kšiltovky a takto se udrží mezi lidmi recese, legrace a radost, která ke každé dovolené a outdoorovým aktivitám patří.

muž v mikině

Barva mikin a triček – budete-li vybírat barvy oblečení pro potisk, dejte přednost pastelovým barvám, které zlepšují náladu a také zvyšují pozornost okolí. Když například necháte na žlutou mikinu vytisknout zelený nápis, budete velmi kontrastní, výrazné a atraktivní a potištěný text takřka nikdo nepřehlédne. A co se týče materiálu, vhodnější je čistá (nebo téměř čistá) bavlna, která je využitelná do každého počasí a pro každou sportovní akci.