Vždycky tomu bude tak, že ve velkých městech je daleko více podnikatelských subjektů, které se angažují v soutěži o potenciální či stávající klienty. Zvláště pak velká metropole jako je Praha či Brno jsou obzvláště velká bojiště, kde se denně bojuje o každý metr čtvereční.
My si dnes prozradíme způsob, jak využít seo Brno k tomu, abychom získali výhodu nad konkurenty.
- Podrobná analýza webových stránek konkurenta
Tato analýza může poskytnout celou řadu vodítek k tomu, proč je konkurent úspěšnější ve vyhledávání, a vy zaostáváte. Co dělá jinak? Na jaká klíčová slova se zaměřuje? Jak si vede jeho webová stránka v porovnání s tou vaší? Je rychlejší? Mělčí? To všechno může zkušený seo odborník zjistit a následně pro vás vypracovat ideální řešení, kterým vyrovnáte síly, pakliže přímo nezískáte výhodu nad svým konkurentem.
- Navigace na vaší webové stránce
Spousta uživatelů nenajde přímo ty informace, které hledá, nebo se bude chtít podívat po dalších informacích, proto je nesmírně důležité, aby vaše webové stránky měly správně nastavenou navigaci na webové stránce a taky, aby stránka měla správnou „hloubku“. Hloubka se měří od domovské stránky až k jednotlivým vláknům, tedy kolik kliknutí potrvá, než se dostanete na konec nějaké kategorie, která má subkategorie apod. Obecně internetové vyhledávače doporučují, aby byla stránka co možná nejvíce „mělká“, tedy maximálně tři či dvě vrstvy. Zvýší se pak prostupnost agenty-uživateli, kteří zapisují webové stránky do indexu internetových vyhledávačů, a navigace bude daleko jednodušší.
- Optimalizace klíčových slov
Vyhledávání se stále řídí klíčovými slovy, byť mnozí zlí jazykové budou tvrdit něco jiného. Byť se algoritmy vyhledávačů neustále zlepšují, stále je třeba i klíčových slov. Kromě různých forem (negativní, dlouhá, krátká) zde máme také několik možností variací (určité, blízké variace), díky kterým můžeme cílit i na nejrůznější varianty klíčových slov či se můžeme rozhodnout, aby se webová stránka pro některá klíčová slova nezobrazovala.
Všechno nám může pomoci získat tolik potřebnou výhodu na trhu před našimi konkurenty, zvláště pak to platí tehdy, pokud se jedná o srovnatelný produkt či službu.