Cestovní kancelář Atis získala ocenění za kvalitu

Oživením valné hromady Klastru cestovního ruchu bylo ocenění CK Atis za kvalitu poskytovaných služeb. Cenu přijela předat Martina Košlíková z Ministerstva pro místní rozvoj.

Ocenění předala do rukou obchodního ředitel Atisu Petra Krče, který uvedl, že kvalita služeb je v dnešní době prvořadým předpokladem pro konkurenceschopnost. Martina Košlíková mimo jiné uvedla, že je příjemně překvapena krásnou přírodou v okolí hotelu Čeladenka, kde se valná hromada konala.

| Autor: Mgr. Petr Žižka | Vydáno dne 24. 06. 2014 | 1281 přečtení | Počet komentářů: 137 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Jsme členy Fóra cestovního ruchu
Přihlášení
Neznámý čtenář
Bronze Label of the European Cluster Excellence Initiative (ECEI)
Well-being tourism initiative
Vyhledávání

Vyhledat text

Novinky
06.12.2014: Náš KLASTR CESTOVNÍHO RUCHU fandí kvalitě služeb a úsměvům pracovníků v CR
Podrobné informace naleznete ZDE

27.09.2014: Kvalita v cestovním ruchu "má zelenou" :-))
Podrobné informace naleznete ZDE

13.09.2014: Zástupci KLACRu hovoří o cestovním ruchu v médiích
Podrobné informace naleznete ZDE

Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.